دستگیری شیاد کلاهبردار در پوشش افراد خیر

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آشتیان از دستگیری یک شیاد که در پوشش افراد خیر اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری شیاد کلاهبردار در پوشش افراد خیر

موسی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه دو نفر که با عنوان خیرخواهی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شاکی در شکایت خود اظهار داشت دو مرد با هویت نامعلوم در حالی که دارای خودروی پژو نقره‌ای بودند خود را به عنوان افراد خیر جا زده و با فریب دادن وی اقدام به کلاهبرداری کردند که با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آشتیان بیان داشت: مأموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات گسترده متوجه شدند اخیرا دو فرد غریبه مشکوک از چند روز پیش در آشتیان ساکن شد‌ه‌اند که آنان را تحت مراقبت قرار می‌دهند.

زمانی افزود: در حین انجام ماموریت، یکی از متهمان با مشاهده مأموران انتظامی در سطح شهر با یک دستگاه خودرو پژو 405 اقدام به فرار کرد که با تعقیب و گریز واحدهای گشتی و شلیک گلوله خودروی وی متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری و انتقال به یگان، در بازجویی‌های فنی به پنج فقره اخاذی و کلاهبرداری در شهر آشتیان، تفرش، خنداب و تهران بزرگ اعتراف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:44 | نویسنده : میثم اله وردی |